Summa sidvisningar

söndag 13 februari 2011

HARAT DEJ

hej hhahah ajag och Ch vakna tp kl 6 i morse och for och åkte skridskor först åkte vi lite sen efter nån timme så gick vi in och värmde oss och drak choklad osånt dådå sen då vi gick ut kände man på en gång att NÅN KOLLA PÅ OSS!!!! inte kul och alla tre kände det och sen så då for vi runt med målet då vi hade typ farit mindre än halva så såg jag att nått rörde sig i skogen och så hördes det att det varr NÅN som gick på en gren oåsså knäktes den :/  och dåå gick vi in och bytte om då sen gick vi hem så var det som två små vita "hus" fast mini då och ett fönster och dom är ju jätte insnöade och då såg vi ett ansikte fast man såg bara svart och vi typ sket på oss hahahha nämen det var as läskigt sen längre och länngre ifrån vi kom därifrån så kändes det bättre sen då var vi vid Hawaii  vi kolla ju bak typ 24/7 och då kolla jag bak och då stod det nån och stirra på oss bara helt plötsligt och han bara stod där men vi såg ju it såå bra dåå bara som svart och dåå sprang vi sen kolla jag ut i fönstret och då såg jag han i typ 1m djupsnö :/ och sen så då ch kom och kolla försvann han och man såg it nåå :O okej nu ska jag gååå


gu såå fuuul .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar